| תקציר |
|
שתי נשים יוצאות לחפש יחד אחרי בעליהן הנעדרים אחרי מלחמת יום כיפור. כל אחת מהן מזהה בדמותו של שבוי מצולם את בעלה והדבר מוביל לעימות.
... להמשךשתי נשים יוצאות לחפש יחד אחרי בעליהן הנעדרים אחרי מלחמת יום כיפור. כל אחת מהן מזהה בדמותו של שבוי מצולם את בעלה והדבר מוביל לעימות.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
The Last Winter | |
| משחק |
|
קטלין קווינלן (ארצות הברית), ג'ויס
|
יונה אליאן, מאיה עמיאל
|
סטיבן מאכט, אדי
|
ציפורה פלד, שרה
|
מייקל שניידר, אל"מ רוזנפלד
|
אבי אוריה, אהרון
|
בריאן ארון, מייקל
|
יצחק (מיכאל) שילה, מפקד יחידה
|
יוסי ורז'נסקי, דוד
|
יהודה פוקס, מר לוי
|
נעמי שרון, יהודית
|
צפריר קוחנובסקי
|
לני רביץ
|
החורף האחרון
|
| |
| בימוי |
|
ריקי שלח | |
| ע.בימוי |
|
דוד ליפקינד, דרור שוורץ | |
| תסריט |
|
ג'ון הרצפלד, ריקי שלח, יונה אליאן, נאווה סמל, דרור שוורץ | |
| ניהול תסריט |
|
רינה שטרנפלד, פמלה רוזנברג | |
| תפקידים נוספים - תסריט |
|
| |
| הפקה |
|
יעקב קוצקי, אבי לרנר, מוטה גורפונג | |
| ע.הפקה |
|
שמעון אלון, מוטי כהן, ניסים ג'רסי, עופר שלח | |
| חברת הפקה |
|
Lerko Productions | |
| הפקה בפועל |
|
עופר שלח | |
| ניהול הפקה |
|
דב קרן, זהר לסקוב, חן סדן | |
| צילום |
|
אמנון סלומון | |
| ע.צילום |
|
יוסי זיכרמן | |
| סטילס |
|
יוני המנחם | |
| עריכה |
|
קווין קונור | |
| ע.עריכה |
|
נעמי פרייס, רבקה יוגב | |
| מוזיקה |
|
נחום היימן | |
| עריכת סאונד |
|
ורנון מסנג'ר (אנגליה) | |
| מיקס |
|
בריאן פקסטון (ארצות הברית), פול קאר | |
| תאורה |
|
איתן גרטושקה | ע.תאורה: רמי שי, איתן צור | |
| גריפ |
|
יצחק בן ארויה | ע.גריפ: יעקב מזרחי | |
| הקלטת קול |
|
בן ג'ייקוב (ארצות הברית) | |
| בום |
|
דוד ליס | |
| עיצוב אומנותי |
|
פאמלה בי. וורנר (ארצות הברית) | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
עופר ללוש, דוד ורוד | |
| עיצוב תלבושות |
|
יובל כספין | |
| איפור |
|
בלאנש שולר | |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| מספר צופים בישראל |
|
19,100 | |
| תקציב |
|
900,000 דולר | |
| קישורים |
|
IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
מאחורי הקלעים מאת ג.עיטור - חלק ראשון, להיטון, 18/3/1982 |
מאחורי הקלעים מאת ג.עיטור - חלק שני, להיטון, 18/3/1982 |
ראיון עם ריקי שלח מאת יעקב בר-און, דבר, 28/4/1983 |
ביקורת מאת עליזה ולך, דבר, 15/5/1983 |
ביקורת מאת אהרון דולב, מעריב, 12/5/1983 |
טור מאת תמר אבידר, מעריב, 3/5/1983 |
| |