| תקציר |
|
עשרות שנים לאחר חזרתו בתשובה ונתק מעשייה אמנותית שב אורי זהר לביים סרט עלילתי. הפעם בסיועם של קולנוענים צעירים שזה עתה סיימו את לימודיהם. במרכז הסרט שמביים זהר סיפורה של רקדנית מצליחה שמגלה את האמו... להמשך עשרות שנים לאחר חזרתו בתשובה ונתק מעשייה אמנותית שב אורי זהר לביים סרט עלילתי. הפעם בסיועם של קולנוענים צעירים שזה עתה סיימו את לימודיהם. במרכז הסרט שמביים זהר סיפורה של רקדנית מצליחה שמגלה את האמונה בעקבות מפגש מקרי ונקרעת בין עולם התורה לעולם הבמה. מתוך היצירה, זהר מגלה שוב את תשוקתו האדירה לקולנוע, וגם נרתע ממנה. מנסה לאחוז באש מבלי להישרף. בדרכו חזרה לביתו בירושלים מסכים זהר לראשונה לספר את הסיפור שלו: בין תחנות חייו מילדותו וההתאהבות בקולנוע, דרך סקירת יצירותיו ועד החזרה בתשובה והחיים בין דפי הגמרא בירושלים. הסיפור מסופר על ידי סרטיו, שבהם כמעט תמיד מככב גיבור אחד הנאבק בשדיו הפנימיים, שמגולם על פי רוב על ידי זהר עצמו.
תאריך הפצה בישראל: 25 באוקטובר 2018
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Zohar - The Return | |
| משחק |
|
| |
| בימוי |
|
דני רוזנברג, יניב סגלוביץ' | |
| תסריט |
|
דני רוזנברג, יניב סגלוביץ' | |
| תחקיר |
|
יניב סגלוביץ' | |
| תפקידים נוספים - תסריט |
|
| |
| הפקה |
|
דני רוזנברג | |
| חברת הפקה |
|
מנואלה הפקות | |
| גופים תומכים |
|
הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, מועצת הפיס לתרבות ולאמנות | |
| תפקידים נוספים - הפקה |
|
| |
| צילום |
|
אוריאן ברקי, זיו ברקוביץ, בן הרצוג | |
| סטילס |
|
גל דרן | |
| תפקידים נוספים - צילום |
|
| |
| עריכה |
|
יניב סגלוביץ' | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| מוזיקה |
|
רן שם-טוב | |
| עיצוב פסקול |
|
ניל גיבס | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
ג'אנגל סאונד | |
| מיקס |
|
ניל גיבס | |
| תפקידים נוספים - גריפ |
|
| |
| תפקידים נוספים - הקלטת קול |
|
| |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
רוי סיגל, אבי בוחבוט | |
| תפקידים נוספים - אפקטים ופעלולים |
|
| |
| הפקת פוסט |
|
קרין אטדג'י | |
| עיצוב צבע/גריידינג |
|
יאיר נחשון | |
| ציוד |
|
מובי מובייל, גליקסון רד רנטל | |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פסטיבל הקולנוע ירושלים 2018 |
| |
| מאמרים וביקורות |
|
כתבה מאת יונתן ריגר (וידאו), חדשות ערוץ 2, 16/10/2018 |
ביקורת מאת שמוליק דובדבני, 31/10/2018, ynet |
ביקורת מאת אבנר שביט, וואלה, 30/10/2018 |
ביקורת מאת מרלין וניג, סלונה, 25/10/2018 |
ביקורת מאת תומר קמרלינג, מאקו, 25/10/2018 |
ביקורת מאת זהר וגנר, אונלייף, 5/11/2018 |
| |