| תקציר |
|
בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית באנטישמיות בצרפת. מנהיגים כריזמטיים כדוגמת דיודונה ואלאן סוראל הפסיקו להסתתר בצללים והחלו להציג את תפישת עולמם בפומבי. המתיחות מורגשת היטב ברחובות, אך שדה הקרב האמ... להמשך בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית באנטישמיות בצרפת. מנהיגים כריזמטיים כדוגמת דיודונה ואלאן סוראל הפסיקו להסתתר בצללים והחלו להציג את תפישת עולמם בפומבי. המתיחות מורגשת היטב ברחובות, אך שדה הקרב האמיתי הוא און-ליין, שם לשנאה ולהסתה אין כל גבול או צנזורה. המציאות הזו מולידה סוג חדש של פורע חוק: האקר יהודי מיליטנטי, הידוע בכינויו "אולקן", אשר לוקח את החוק לידיו ומכריז מלחמה על מנהיגי התנועה האנטישמית. מה שמתחיל בתקיפות סייבר הופך למסע נקמה אפל, בו הגבולות בין טוב לרע, וירטואלי ומוחשי אט-אט מיטשטשים. "הפטריוט" הוא משל אפל על לאומנות, גזענות ונקמה בעידן הסייבר.
| |
| בימוי |
|
דניאל סיון | |
| תסריט |
|
דניאל סיון, מור לושי | |
| תחקיר |
|
דניאל סיון, מור לושי, טיירי וינסנט (צרפת) | |
| הפקה |
|
צפריר קוחנובסקי, מירי עזרא, אינה פישמן, ניק פרייזר (קנדה), דניאל סיון | |
| חברת הפקה |
|
טי.טי.וי הפקות, Intuitive Pictures (קנדה) | |
| גופים תומכים |
|
הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, Ici Tele (קנדה), TVO (קנדה) | |
| הפקה בפועל |
|
דניאלה קוחנובסקי, קריסטין רדשואו (קנדה) | |
| סטילס |
|
עופר חן | |
| תפקידים נוספים - צילום |
|
| |
| עריכה |
|
דניאל סיון, מור לושי, יוסף גרינפלד | |
| עריכת און ליין |
|
יו סנט לורן (קנדה) | |
| מוזיקה |
|
ז'אן אוליבייה בגין (קנדה) | |
| עיצוב פסקול |
|
מימי אלרד (קנדה) | |
| עריכת סאונד |
|
ואלרי דופורט-בושר (קנדה) | |
| מיקס |
|
מישל גאווין (קנדה) | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
ג'ייסון לוי | |
| הפקת פוסט |
|
סתיו צבר, קריסטין רדשואו (קנדה) | |
| עיצוב צבע/גריידינג |
|
מלני פורדהם (קנדה) | |
| ציוד |
|
גליקסון רד רנטל, PhotoCineRent (קנדה) | |
| תפקידים נוספים - מאחורי הקלעים |
|
| |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
| |
| קישורים |
|
IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
| |