| תקציר |
|
קופרודוקציה ישראלית־צרפתית דוברת מספר שפות המתרחשת בשום מקום ספיציפי ומתארת את חיפושן אחרי אהבה של שתי דמויות שונות. העלילה משחקת בין מציאות לפנטזיה והגיבורה היא אשה שלעיתים מופיעה כגבירה ולעיתים כ... להמשך קופרודוקציה ישראלית־צרפתית דוברת מספר שפות המתרחשת בשום מקום ספיציפי ומתארת את חיפושן אחרי אהבה של שתי דמויות שונות. העלילה משחקת בין מציאות לפנטזיה והגיבורה היא אשה שלעיתים מופיעה כגבירה ולעיתים כמשרתת אך תמיד כאשה הנכספת, אחריה מחפש גיבור הסרט כשסימן ההיכר היחידי הידוע לו היא הצלקת שעל ירכה.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Scar | |
| משחק |
|
רובין רנוצ'י, הגבר
|
רונית אלקבץ, האישה
|
אנדראה פראול, "הגבירה"
|
ששון גבאי, הבלש
|
מוחמד בכרי, הבעל
|
דליה שימקו, מריאן
|
אלחנדרו כהן, בעלים של בית המפגשים
|
יוחנן הרסון, נהג המונית
|
יענקלה בן סירא, המלצר
|
רולף ברין, נהג האוטובוס
|
ישראל דמידוב, הדוור
|
דיוויד מילטון ג׳ונס, השוטר
|
טטיאנה בלכר, אישה עם פאה
|
יעל אלמוג, אישה שנייה עם פאה
|
מאיה קדישמן, אמא
|
יבגניה דודינה, אמא
|
הלנה זובטוב, אמא
|
צבי גולן, האב הראשון
|
ברנרד קולמן, האב השני
|
ינון בוזגלו, ילד
|
איתי בוזגלו, ילד
|
ארד פבר, בעל בית הקפה
|
גנאדי אלייצ'ביץ', בעל חנות הנעליים
|
שלמה רז, דייג
|
סעדו זנאב, דייג
|
אמנון וידן, מלצר
|
מוטי אזוארוס, איש צוות אמבולנס
|
קרן שמיר, אשת צוות אמבולנס
|
שמעון קליין, איש צוות אמבולנס
|
שירה פרבר, אישה בבית המפגשים
|
הלנה צ'רקסוב, אישה בבית המפגשים
|
| |
| בימוי |
|
חיים בוזגלו | |
| ע.בימוי |
|
שאול דישי, גבי אש, נועם זילברשטיין | |
| תסריט |
|
חיים בוזגלו, רונית אלקבץ | |
| ניהול תסריט |
|
רויטל צימרינג | |
| תפקידים נוספים - תסריט |
|
| |
| הפקה |
|
מיקי רבינוביץ, דודי זילבר, הוגואט אלחדד, אנדרה דז'אווי, ריצה בראון | |
| ע.הפקה |
|
שי נוי, גיא זווילי, אורן קרוצ'י, שמואל משכן, אבישי צור שלום, אגתה | |
| חברת הפקה |
|
Cinema Pardes, Cinemax | |
| גופים תומכים |
|
הקרן לעידוד קולנוע ישראלי איכותי, רשות השידור, הקרן לעידוד הסרט הישראלי - מיסודה של התאחדות ענף הקולנוע בישראל | |
| הפקה בפועל |
|
גדעון גדי | |
| תיאום הפקה |
|
סיגל לבנברג | |
| ניהול משרד הפקה |
|
סיגל פוקס | |
| ניהול הפקה |
|
אילן שגיב | |
| ניהול מחנה |
|
דוד רובין | |
| ניהול אתרי צילום |
|
בני טרם | |
| תפקידים נוספים - הפקה |
|
| |
| צילום |
|
אורן שמוקלר | |
| ע.צילום |
|
רמי סימן טוב, אדם ורדי | |
| סטילס |
|
צליל לנדסמן | |
| עריכה |
|
ערה לפיד, ניקול סונייה | |
| ע.עריכה |
|
דניאלה לבנה, זוהר להב, ז'ואל אלכסיס | |
| מוזיקה |
|
ארקדי דוכין | |
| מוזיקה - תפקידים נוספים |
|
| |
| עיצוב פסקול |
|
ישראל דוד | |
| עריכת סאונד |
|
ג'יין סטיוארט | |
| תפקידים נוספים -עיצוב פסקול |
|
| |
| תאורה |
|
אבי אבנעים | ע.תאורה: שמעון בלפר, יובל גלרון | |
| גריפ |
|
שמעון סבח | ע.גריפ: ששון כהן וייזר, זיו רביב | |
| הקלטת קול |
|
אלי ירקוני | |
| בום |
|
איקו בן דיין | |
| עיצוב אומנותי |
|
יוסי פלד | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
מרצ'לו אדטו, עינת וילבושביץ | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| עיצוב תלבושות |
|
רותה שאודינישקי | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
אפרת ישראלי | |
| תפקידים נוספים - תלבושות |
|
| |
| איפור |
|
סיגלית גראו | |
| ע. איפור |
|
שרית גולומב | |
| מעבדות |
|
Rank labs לונדון, אולפני הרצליה | |
| תפקידים נוספים - מעבדות |
|
| |
| הפקת פוסט |
|
סיגל לבנברג | |
| יחסי ציבור |
|
בלהה לאנצ'נר | |
| ציוד |
|
FTS | |
| תפקידים נוספים - מאחורי הקלעים |
|
| |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פרסי אופיר (זוכה 4 פרסים: עריכה - ערה לפיד; מוזיקה - ארקדי דוכין; תלבושות - רותה שודנישקי; הקלטת קול - אלי ירקוני) |
פרסי אופיר (מועמד לפרס הסרט; בימוי - חיים בוזגלו; צילום - אורן שמוקלר; עיצוב אמנותי - יוסי פלד; שחקן משנה - ששון גבאי) |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
2100 | |
| תקציב |
|
1,200,000 דולר | |
| קישורים |
|
IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ביקורת מאת שלמה פפירבלט (ידיעות אחרונות, 17/6/1995) ודעה מאת סיגל אשד (העיר, 23/6/1995) - (c) כל הזכויות שמורות הוצאת עיתון הארץ בע"מ |
ראיון עם הצלם אורן שמוקלר מאת אורי שין - חלק ראשון, דבר, 9/6/1995 |
ראיון עם הצלם אורן שמוקלר מאת אורי שין - חלק שני, דבר, 9/6/1995 |
ביקורת מאת אורי קליין, הארץ, 22/6/1995 - (c) כל הזכויות שמורות הוצאת עיתון הארץ בע"מ |
ביקורת מאת יאיר רוה, זמן תל אביב, 16/6/1995 |
ביקורת מאת שמוליק דובדבני, העיר, 16/6/1995 - (c) כל הזכויות שמורות הוצאת עיתון הארץ בע"מ |
ביקורת מאת גיורא מנור, על המשמר, 5/10/1994 |
תגובה של חיים בוזגלו למבקרי הקולנוע, מקור לא ידוע |
| |