| תקציר |
|
סמנתה עובדת למחייתה כמטפלת סיעודית ומתגוררת לבדה בשכונת עוני קשה בניו-אורלינס. היא נוהגת לחשוף ברשת ביצועים לשירים שכתבה. הסרטונים זוכים למספר זעום של צפיות. בנוסף, היא עושה כל מאמץ כדי לפרוץ לעולם... להמשך סמנתה עובדת למחייתה כמטפלת סיעודית ומתגוררת לבדה בשכונת עוני קשה בניו-אורלינס. היא נוהגת לחשוף ברשת ביצועים לשירים שכתבה. הסרטונים זוכים למספר זעום של צפיות. בנוסף, היא עושה כל מאמץ כדי לפרוץ לעולם המוזיקה, שמפנה לה עורף פעם אחר פעם. היא לא מעלה על דעתה שבצד השני של העולם יש מישהו שמקשיב לה, שמאמין בה ושעומד להרחיב ללא היכר את מעגל האנשים שייחשפו לשיריה. אופיר קותיאל (קותימאן), מוזיקאי ישראלי המתגורר בקיבוץ בדרום, גילה את השירים של סמנתה בחיפושיו אחר זמרות אנונימיות שהעלו לרשת שירים שכתבו. בזמנו הפנוי, הוא עוטף את שיריה של סמנתה בסימפוניות אודיו-ויזואליות עשירות, כולן מורכבות מקטעים מוזיקליים שאנשים מכל העולם העלו לרשת. סרט על בדידות ואלמוניות מתמשכת בעולם שמייצר בכל רגע כוכבים חדשים. זהו סרט על כישרון, התמדה, והקשר האקראי שלהם להצלחה, כפי שאנחנו מגדירים אותה.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Presenting Princess Shaw | |
| משחק |
|
| |
| בימוי |
|
עידו הר | |
| תחקיר |
|
שלי בן שחר | |
| הפקה |
|
לירן עצמור, סטיבן אפקון (ארצות הברית), אסתר ואן מסל, גיטה האנסן (שוייץ/גרמניה) | |
| ע.הפקה |
|
תו בצלאל | |
| חברת הפקה |
|
Reconsider (ארצות הברית) | |
| גופים תומכים |
|
הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, מועצת הפיס לתרבות ולאמנות, Cinereach (ארצות הברית), Copro - הקרן לשיווק סרטי תעודה | |
| הפקה בפועל |
|
שלי בן שחר | |
| צילום |
|
עידו הר | |
| תפקידים נוספים - צילום |
|
| |
| עריכה |
|
עידו הר | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| עיצוב פסקול |
|
רותם דרור | |
| מיקס |
|
מיכאל גורביץ | |
| הקלטת קול |
|
יוני מרי, ניר אלון, יוני לוי | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
דניאל ויינברג | |
| עיצוב צבע/גריידינג |
|
יואב רז | |
| יחסי ציבור |
|
הדס שפירא | |
| ציוד |
|
אוטופיה | |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| קישורים |
|
IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ראיון עם עידו הר מאת נירית אנדרמן, גלריה-הארץ, 31/3/2016 |
ראיון עם לירן עצמור מאת רותם שטרקמן וגילי מלניצקי, 5/11/2016, The Marker |
ביקורת מאת אורי קליין, גלריה-הארץ, 3/4/2016 |
ביקורת מאת יאיר רוה, סינמסקופ, 31/3/2016 |
ביקורת מאת אבנר שביט, וואלה, 5/4/2016 |
ביקורת מאת סער גמזו, עכבר העיר, 2/4/2016 |
ביקורת מאת נטע אלכסנדר, בלוג התפוח המכאני - הארץ, 14/8/2015 |
| |