| תקציר |
|
גור, פרסומאי יאפי מתל אביב, מקבל צו קריאה לשירות מילואים פעיל. הימים הם ימי מלחמת לבנון, סמוך לנסיגת צה"ל מרוב שטחי מדינה זו. במיקי מקננת התחושה שהוא הולך להיות הקורבן הבא, לאחר ה600- הראשונים... להמשך גור, פרסומאי יאפי מתל אביב, מקבל צו קריאה לשירות מילואים פעיל. הימים הם ימי מלחמת לבנון, סמוך לנסיגת צה"ל מרוב שטחי מדינה זו. במיקי מקננת התחושה שהוא הולך להיות הקורבן הבא, לאחר ה600- הראשונים. מתוך תחושה סופנית שכזו הוא מכין את עצמו ואת סביבתו למותו, כאילו היה זה קמפיין נוסף של החברה בה הוא עובד. הוא משדל צוות צילום אמריקאי להצטרף ליחידתו ולהפוך אותו לגיבור הכתבה המצולמת, שכמו תהיה התיעוד של ימיו האחרונים. בינו ובין הכתבת נוצר מתח עז המתנהל במקביל ללחץ התמידי של העמידה בקו החזית. מניין הימים עד לסוף השירות הולך ופוחת, והיחידה כבר מתארגנת לכיוון החזרה הביתה. ממש על קו הגבול מסתבר שליבו של מיקי ניבא לו נכון.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Time For Cherries | |
| משחק |
|
| |
| בימוי |
|
חיים בוזגלו | |
| ע.בימוי |
|
איתי תמיר, דלית חפץ | |
| תסריט |
|
חיים בוזגלו, הירש גודמן | |
| ניהול תסריט |
|
תמי גור לוי | |
| הפקה |
|
ריקי שלח, אברהם גדליה, הוגט אלחדד עזרן | |
| גופים תומכים |
|
הקרן לעידוד קולנוע ישראלי איכותי | |
| הפקה בפועל |
|
ריקי שלח | |
| תיאום הפקה |
|
רותי לוסטיג דסה | |
| ניהול משרד הפקה |
|
אורית היימן | |
| ניהול הפקה |
|
זהבה שקל | |
| ניהול אתרי צילום |
|
דב קרן | |
| צילום |
|
אורן שמוקלר | |
| ע.צילום |
|
אילן נחום, דווה מלמן, רובי לוי, ראובן פלאוט | |
| סטילס |
|
יעל כהן, ירון לביץ | |
| עריכה |
|
ערה לפיד | |
| ע.עריכה |
|
שוקי קינן, הגר גרטי, גילה נוב | |
| מוזיקה |
|
עדי רנרט | |
| עיצוב פסקול |
|
שוקי קינן | |
| עריכת סאונד |
|
ליאור טבת, אילן הרוש | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
אולפני גל קול | |
| מיקס |
|
דוד אוז'כוב | |
| תאורה |
|
ויקטור לפלמן | ע.תאורה: אבי אבנעים, יורם לופו | |
| גריפ |
|
שמואל לוי (גריפ), איקו בן דיין | ע.גריפ: עמי בוארון, אלי לוי | |
| הקלטת קול |
|
דוד ליס | |
| בום |
|
אורי בוזגלו | |
| עיצוב אומנותי |
|
מיקי צחר | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
יעקב תורג׳מן, אמיתי שילה, מוטי כהן | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
יוסי למל, חיים שרייבר | |
| פרופס/אביזרים |
|
יוסי זילבר | |
| ע.פרופס/אביזרים |
|
מרסלו אדטו | |
| עיצוב תלבושות |
|
אסף זיו | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
יהודית הלפר | |
| איפור |
|
מירה טל | |
| ע. איפור |
|
נועה צור | |
| מעבדות |
|
האולפנים המאוחדים | |
| יחסי ציבור |
|
חן סדן | |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פרסי אופיר 1991 (זוכה 3 פרסים: פס הקול - שוקי קינן, שחקן המשנה, צילום - אורן שמוקלר) |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
30,000 | |
| תקציב |
|
700,000 דולר | |
| קישורים |
|
ויקיפדיה IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ראיון עם חיים בוזגלו מאת חגי לוי, חדשות, 1/11/1990 - (c) כל הזכויות שמורות הוצאת עיתון הארץ בע"מ |
ראיון עם חיים בוזגלו מאת יעל ישראל, חותם-על המשמר, 24/5/1991 |
מאחורי הקלעים מאת אביבה זלצמן, דבר, 19/11/1990 |
ראיון עם גיל פרנק מאת ירמי עמיר, 7 ימים-ידיעות, 24/5/1991 |
ביקורת מאת אורי קליין, גלריה-הארץ, 10/6/1991 - (c) כל הזכויות שמורות הוצאת עיתון הארץ בע"מ |
ביקורת מאת יהודה סתיו, ידיעות אחרונות, 4/6/1991 |
ביקורת מאת גידי אורשר, דבר, 3/6/1991 |
ביקורת מאת נחמן אינגבר, ידיעות תל אביב, 7/6/1991 |
| |