במדינה צעירה שיכלה להביט אך ורק אל העתיד היה דוד פרלוב, אז בן 32, הבמאי הראשון שפנה אל נושא מודחק: הזיקנה. פרלוב מצייר לראשונה בסרט תיעודי אפשרות של סוף, ובביקורו בבית אבות בנתניה מתבונן בתושביו ... להמשך
במדינה צעירה שיכלה להביט אך ורק אל העתיד היה דוד פרלוב, אז בן 32, הבמאי הראשון שפנה אל נושא מודחק: הזיקנה. פרלוב מצייר לראשונה בסרט תיעודי אפשרות של סוף, ובביקורו בבית אבות בנתניה מתבונן בתושביו – על ההווה שלהם, ועל מה שהיו. איש זקן באולם ריק מנגן בצ"לו, הצגת תחפושות של פורים, אשה שמביטה על עצמה במראה – פרלוב רואה אותם באנושיותם, באמפטיה וללא רגשנות. סרט שקצביו איטיים במתכוון, הנענה באופן חזותי לאתגר של הזמן האוזל.