| תקציר |
|
מיכל, בחורה בת 32, חזרה בתשובה לפני 12 שנים ועדיין לא נישאה. אחרי שנים של ניסיונות כושלים היא פונה לחולדה הבוכרית כדי שתסלק ממנה את העין הרעה. שבועות ספורים לאחר מכן מיכל אכן מוצאת חתן, בעל תשובה נ... להמשך מיכל, בחורה בת 32, חזרה בתשובה לפני 12 שנים ועדיין לא נישאה. אחרי שנים של ניסיונות כושלים היא פונה לחולדה הבוכרית כדי שתסלק ממנה את העין הרעה. שבועות ספורים לאחר מכן מיכל אכן מוצאת חתן, בעל תשובה נאה. אלא שחודש לפני התאריך המיוחל, בעיצומה של ארוחת הטעימות, הוא חוזר בו ומבטל את החתונה. מיכל מסרבת לשוב למסלול המוכר והמתיש של פגישות שידוכים, ציפיות, אכזבות ועד פגישות ועוד אכזבות ומחליטה, למרות הכל, להותיר את מועד החתונה על כנו ולהמשיך בהכנות. "יש לי אולם, יש לי שמלה, קטן על אלוקים להמציא לי חתן". "לעבור את הקיר" מגולל את מסעה של מיכל מאותו יום ועד לערב החתונה.
תאריך הפצה בישראל: 27 באוקטובר 2016
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Through the Wall | |
| משחק |
|
נועה קולר, מיכל
|
עמוס תמם
|
עוז זהבי
|
דפי אלפרן
|
עירית שלג, אמא
|
רוני מרחבי, פייגי
|
דפי אלפרן, נועם
|
קארין סרויה, זיו
|
ארז דריגס, גידי
|
עודד לאופולד, אסף
|
אודי פרסי, דייט "עיוור"
|
יונתן רוזן, דייט חירש
|
אורי שילה, מתורגמן
|
אודליה מורה מטלון, אמא של שימי
|
סיוון מסט, חברה משותקת
|
מורן ארביב, מנהלת סלון כלות
|
חווה לוי רוזלסקי, אמא במסיבת יומולדת
|
טל בריל, בלנית
|
עדן הראל, מנחת טלוויזיה
|
אהרון בורשטין, הרב פינקל
|
אבי טנג'י, שוטר
|
עופר רגירר, שגיא
|
דנה שוורצמן, מתפללת באומן
|
יוסוקה, יפני
|
בר אזרד, מעריצה
|
עדי חשמונאי, מעריצה
|
| |
| בימוי |
|
רמה בורשטיין | |
| ע.בימוי |
|
דפנה ליבשטיין אלון, נעמה דיין | |
| תפקידים נוספים - בימוי |
|
| |
| תסריט |
|
רמה בורשטיין | |
| ניהול תסריט |
|
גאיה נחמני | |
| הפקה |
|
אסף אמיר, תמי כהן, אדר שפרן | |
| ע.הפקה |
|
ידיד אראל, עופר ג'טה, אורן כהן, אביה ממוקה | |
| גופים תומכים |
|
קרן רבינוביץ' - פרויקט קולנוע, קרן גשר לקולנוע רב תרבותי, קרן אבי חי, הקרן לעידוד הסרט הישראלי - מיסודה של התאחדות ענף הקולנוע בישראל, קים ולארי היימן | |
| ניהול הפקה |
|
גילי פלד | |
| ניהול אתרי צילום |
|
הלל יודאיקין | |
| צילום |
|
עמית יסעור | |
| ע.צילום |
|
מרסלו זילברפדן, גל דרימר | |
| סטילס |
|
ורד אדיר, סאשה תמרין | |
| מייקינג אוף |
|
אסף מכנס | |
| תפקידים נוספים - צילום |
|
| |
| עריכה |
|
יעל חרסונסקי | |
| ע.עריכה |
|
יתיר הבר | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| מוזיקה |
|
רועי אדרי | |
| עיצוב פסקול |
|
אלכס קלוד, דניאל מאיר | |
| מיקס |
|
סטפאנו גרוסו (איטליה), ג'יאנקרלו רוטיליאנו (איטליה), Timeline Studio Rome (איטליה) | |
| תפקידים נוספים -עיצוב פסקול |
|
| |
| ליהוק |
|
מיכל קורן | |
| תאורה |
|
ליאור פרי | גריפ: גל אלטשולר | תפקידים נוספים - גריפ:
| |
| הקלטת קול |
|
מוטי חפץ | |
| בום |
|
אורן רביב | |
| עיצוב אומנותי |
|
אורי אמינוב | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
אסף בריל, אריה לייב מרזל, נחמן בריל, נתן בריל, חנה בריל, שרה לי, דרור אהבה רומם | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
מיכל סהר, דנה אלקיס | |
| פרופס/אביזרים |
|
שמעון כהן | |
| ע.פרופס/אביזרים |
|
תמר כהן | |
| עיצוב תלבושות |
|
חווה לוי רוזלסקי | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
אודיה אייזנמן, מלכי פוגל | |
| איפור |
|
אתי בן נון | |
| ע. איפור |
|
ריקי קמלי, הילה מיס | |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| תפקידים נוספים - אפקטים ופעלולים |
|
| |
| הפקת פוסט |
|
שיר אהרון | |
| עיצוב צבע/גריידינג |
|
יואב רז | |
| הפצה |
|
The Match Factory | |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים חו"ל |
|
פסטיבל ונציה 2016 (מסגרת Orizzonti) |
פסטיבל טלורויד 2016, ארצות הברית |
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פרסי אופיר 2016 (זוכה 3 פרסים: שחקנית ראשית - נועה קולר, תסריט - רמה בורשטיין, תלבושות - חוה לוי רוזלסקי) |
פרסי אופיר 2016 (מועמד ל-6 פרסים נוספים: סרט, בימוי - רמה בורשטיין, עריכה - יעל חרסונסקי, איפור - אתי בן נון, ליהוק - מיכל קורן, פסקול - אלכס קלוד, דניאל מאיר, מוטי חפץ) |
פסטיבל הסרטים חיפה 2016 |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
175,000 | |
| קישורים |
|
ויקיפדיה IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ביקור על הסט מאת נירית אנדרמן, גלריה-הארץ, 17/5/2015 |
כתבה על רמה בורשטיין מאת מרלין וניג, סלונה, 20/10/2016 |
ביקורת מאת יאיר רוה, סינמסקופ, 27/10/2016 |
ביקורת מאת שמוליק דובדבני, 30/10/2016, ynet |
ביקורת מאת יעל שוב, טיים אאוט, 27/10/2016 |
ביקורת מאת אור סיגולי, כלכליסט, 27/10/2016 |
ביקורת מאת תומר קמרלינג, מאקו, 27/10/2016 |
ביקורת מאת איתן ווייץ, קולנוע בראש צלול, 27/10/2016 |
ביקורת מאת זהר צלח, נענע10, 27/10/2016 |
ביקורת מאת ג'יי ווייסברג (אנגלית), וראייטי, 1/9/2016 |
ביקורת מאת דבורה יאנג (אנגלית), הוליווד רפורטר, 9/5/2016 |
| |