| תקציר |
|
צוות החמישייה הקאמרית עושים את מה שהם עושים הכי טוב: מייצגים בצורה קומית-אבסורדית את המציאות הישראלית. זוג מוצא עצמו בדירה מרוקנת לאחר שוד שמוציא אותם למסע לילי מוזר. האישה נכנסת להרפתקה מינית משלה... להמשך צוות החמישייה הקאמרית עושים את מה שהם עושים הכי טוב: מייצגים בצורה קומית-אבסורדית את המציאות הישראלית. זוג מוצא עצמו בדירה מרוקנת לאחר שוד שמוציא אותם למסע לילי מוזר. האישה נכנסת להרפתקה מינית משלהבת עם שוטר גס, והבעל מתוודע לזונה ולסרסור האלים שלה. וכל זה רק ההתחלה. סרט שבו כמה מעגלי עלילה מצטלבים עם שוטרים וגנבים, יצאניות וחוזרים בתשובה, חובבי ספורט וכלבים ש…לא נובחים בירוק.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Dogs are Color Blind | |
| משחק |
|
| |
| בימוי |
|
ארנה רביב, יוחנן רביב | |
| ע.בימוי |
|
מיכל אנגל, טלי שפירא, נועה אהרוני | |
| תסריט |
|
נועם ברקוביץ, עמוס עבר-הדני | |
| עריכת תסריט |
|
ארנה רביב, יוחנן רביב | |
| ניהול תסריט |
|
ורד פרנקל | |
| הפקה |
|
אורי סבג, ארנה רביב, יוחנן רביב | |
| ע.הפקה |
|
גיא מאירסון, ניר מועקי | |
| חברת הפקה |
|
סינמהפוב | |
| גופים תומכים |
|
הקרן לעידוד קולנוע ישראלי איכותי, הקרן לעידוד יצירה עברית מיסודה של שידורי קשת, הקרן לעידוד הסרט הישראלי - מיסודה של התאחדות ענף הקולנוע בישראל | |
| תיאום הפקה |
|
יעל גיל | |
| ניהול משרד הפקה |
|
אלון בן-טוב | |
| ניהול הפקה |
|
עינת ביקל | |
| ניהול מחנה |
|
יגאל ארובס | |
| ניהול אתרי צילום |
|
אורי לביא | |
| צילום |
|
אבי קורן | |
| ע.צילום |
|
איתן בן אריה, גבי וייסמן, ירון שרף | |
| סטילס |
|
דנצ'ו ארנון | |
| עריכה |
|
ציון אברהמיאן | |
| ע.עריכה |
|
חגית אנין, אלון בן-טוב | |
| מוזיקה |
|
להקת טיפקס | |
| מוזיקה - תפקידים נוספים |
|
| |
| עיצוב פסקול |
|
גיל תורן | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
אולפני DB | |
| מיקס |
|
גיל תורן | |
| עריכת אפקטים |
|
אריק איזנמן | |
| תאורה |
|
אברהם לייבמן | ע.תאורה: אבי דסברג, קנוביץ סלבי, יריב מיכאלוביץ | |
| גריפ |
|
נעם איזנברג | ע.גריפ: יריב כהן, יורם אבניאל, רונן נאמן, זיו נרקיס | |
| הקלטת קול |
|
דוד ליס | |
| בום |
|
יואב דמתי | |
| עיצוב אומנותי |
|
איתמר נוימן, יוני קרול | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
אריה וייס, עמנואל שור, איריס בן אריה | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
תמי ארנון | |
| פרופס/אביזרים |
|
נועה בן ארי | |
| ע.פרופס/אביזרים |
|
אסי אסתרקין, עידו דולב | |
| עיצוב תלבושות |
|
נתן אלקנוביץ | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
אירית קוסובר | |
| איפור |
|
מירב גולדנברג | |
| ע. איפור |
|
טניה סלומון, איילת כהן | |
| מעבדות |
|
Bucks Laboratory London | |
| יחסי ציבור |
|
שאולי בסקינד, אדיבה גפן | |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
זכה בפרס אופיר (שחקנית המשנה) 1996 |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
55,216 | |
| תקציב |
|
850,000 דולר | |
| קישורים |
|
IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
| |