| תקציר |
|
קומדיית נוכלים המתרחשת בתל אביב. העולם מתעורר בוקר אחד כשעל שערי כל העיתונים מתנוססים פניהם של חברי חוליית חיסול של המוסד הנשלחה בעקבות הטרוריסט מחמוד אל מבחוח בדובאי. אבל המופתעים האמיתים דווקא הם... להמשך קומדיית נוכלים המתרחשת בתל אביב. העולם מתעורר בוקר אחד כשעל שערי כל העיתונים מתנוססים פניהם של חברי חוליית חיסול של המוסד הנשלחה בעקבות הטרוריסט מחמוד אל מבחוח בדובאי. אבל המופתעים האמיתים דווקא הם אנשי המוסד עצמו, היות והם יודעים ש"סוכני המוסד" הללו מעולם לא עבדו בשבילם. התעלומה עוד גדלה כאשר אנשי הביטחון הישראלים מצליחים לעצור את חוליית החיסול הקטנה, ארבעה ישראלים-צרפתים, רק כדי לשמוע שהם למעשה חלק מ"תא כידון", חוליית החיסול המפורסמת של המוסד. מי הם באמת האנשים הללו? מי שלח אותם למשימה? בעולם שבו דבר אינו כפי שהוא נראה, השקרן הטוב ביותר הוא ודאי לא מי שאנו חושבים שהוא.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Kidon | |
| משחק |
|
| |
| בימוי |
|
עמנואל נקש | |
| ע.בימוי |
|
דניאל (דני) מוזס, לילך זילברברג, ורד רוזנבלט, אונילי | |
| תפקידים נוספים - בימוי |
|
| |
| תסריט |
|
עמנואל נקש | |
| ניהול תסריט |
|
קרן שטרנפלד | |
| הפקה |
|
מנואל מינץ, מיכה שרפשטיין, משה אדרי, לאון אדרי | |
| ע.הפקה |
|
איילה ארויו, משה ורדי, דניאל צחורי, משה קמינר, בן לוין, אלי נחבי, ערן כהן, נעם גד וייזר, אוריה קדם, איתמר מוריטי, לאון ליבשיץ, ניר דרבסי | |
| חברת הפקה |
|
טופיה תקשורת, סרטי יונייטד קינג | |
| גופים תומכים |
|
קרן רבינוביץ' - פרויקט קולנוע | |
| הפקה בפועל |
|
מיקי רבינוביץ | |
| תיאום הפקה |
|
אסנת שמידט | |
| ניהול משרד הפקה |
|
סילבי ואן דפוט | |
| ניהול הפקה |
|
יפתח גבאי, ז'יל לוטפי, | |
| ניהול מחנה |
|
ספרטקוס כמיס | |
| ניהול אתרי צילום |
|
צביקה חן, דניס ניקולייב | |
| צילום |
|
אמנון זלאייט | |
| ע.צילום |
|
רוברטו רביץ, ציון בבילה, אילון קוטלר, מייק ניקיטין, איתי אמינוב, אמיר רשפון, מורן וייספיש, סלביק גרינש | |
| סטילס |
|
יוני המנחם | |
| מייקינג אוף |
|
אריאל וייסברוד | |
| תפקידים נוספים - צילום |
|
| |
| עריכה |
|
טובה אשר | |
| עריכת און ליין |
|
ירון ישינסקי | |
| מוזיקה |
|
תום שרפשטיין | |
| עיצוב פסקול |
|
גיל תורן | |
| עריכת סאונד |
|
יוסי אפלבאום, ארז עיני שביט, שחף ונשל, תומר הררי-קפלן | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
אולפני DB | |
| מיקס |
|
הרווה בירט, גיל תורן | |
| תאורה |
|
גלי רשף | ע.תאורה: אבישי אזולאי, פליקס סולומוניק, רם ציזלינג, צוקי לסטר, דניל בורבון, יאנה מיטניק | |
| גריפ |
|
מורדי בועז | ע.גריפ: צוף בועז, דיוניסיס ספינופולוס, ניסים חפץ, אליה ספינופולוס | |
| הקלטת קול |
|
איתי אלוהב | |
| בום |
|
שי קפלן, אשר דהן, קובי ניסים | |
| עיצוב אומנותי |
|
אריאל גלזר | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
סנדרה גוטמן, גיל חנן, ניר נתנאל בן נון, אמיתי עזאני, חן אוחיון, יותם בן יעקב, עידו שלמוביץ', דוד קשטן, יאיר גוטרמן, עמית רפאל, אמיר יחזקאל, גל אורן, רועי מרכוס, ינון בוזגלו, בני דגן, דניאל לנצ'נר, יובל ארבל, אופיר שגב, ערן זייתון | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
סטודיו אורנה כהן, דורית ינקוב | |
| פרופס/אביזרים |
|
אריה וייס | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| ע.פרופס/אביזרים |
|
רוני טייב, מנואל שור, אהוד גוטרמן, מאיה ארבל | |
| עיצוב תלבושות |
|
דני בר שי | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
דבורה אוחנה, ניר בניטה, עירית דגני | |
| איפור |
|
מירב בושושה הורוביץ | |
| ע. איפור |
|
ורד מבורך | |
| אפקטים מיוחדים |
|
פיני קלויר, מיקי עמרם | |
| תפקידים נוספים - אפקטים ופעלולים |
|
| |
| הפקת פוסט |
|
סיגל שעשוע, לי נחושתן | |
| עיצוב צבע/גריידינג |
|
ירון ישינסקי | |
| יחסי ציבור |
|
חנה בירן, אלכסנדרה שמיס | |
| ציוד |
|
אוטופיה - איוויטבצ'י ובנון, האחים קוואז | |
| הפצה |
|
סרטי יונייטד קינג, Mars Films | |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פרסי אופיר 2013 (מועמד ל-2 פרסים: שחקנית ראשית - ריימונד אמסלם, פסקול - איתי אלוהב וגיל תורן) |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
33,057 | |
| תקציב |
|
8,453,055 ש"ח | |
| קישורים |
|
IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ראיון עם עמנואל נקש על בימוי הסרט מאת נירית אנדרמן, הארץ, 24/10/2013 |
ראיון עם עמנואל נקש על בימוי הסרט מאת נחום מוכיח, הבמה, 05/11/2013 |
ראיון עם ששון גבאי על השתתפותו בסרט, וואלה, 24/10/2013 |
ראיון עם תומר סיסלי על השתתפותו בסרט מאת אמיר קמינר, ידיעות אחרונות, 22/10/2013 |
ביקורת מאת אורי קליין, הארץ, 23/09/2013 |
ביקורת מאת שמוליק דובדבני, ווינט, 27/10/2013 |
ביקורת מאת יאיר רוה, סינמסקופ, 28/10/2013 |
ביקורת מאת מרט פרחומובסקי, וואלה, 26/10/2013 |
ביקורת מאת יהודה סתיו, ידיעות אחרונות, 23/09/2013 |
ביקורת מאת אורון שמיר, עכבר העיר, 25/10/2013 |
| |