| תקציר |
|
היא מצטרפת לסיור מודרך בתערוכת פורטרטים עצמיים של צייר ידוע.
האיש בציורים הוא אבא שלה, אבל רק היא ועוד קומץ אנשים יודעים את זה.
היא יוצרת קשר עם אביה לראשונה מזה עשור, ומספרת על רעיון ש... להמשך היא מצטרפת לסיור מודרך בתערוכת פורטרטים עצמיים של צייר ידוע.
האיש בציורים הוא אבא שלה, אבל רק היא ועוד קומץ אנשים יודעים את זה.
היא יוצרת קשר עם אביה לראשונה מזה עשור, ומספרת על רעיון שיש לה לסרט עליו, ועל הקשר שלהם שנרקם מחדש דרך עבודותיו.
האמן מתלהב ושולח אותה לצלם את התערוכה שלו, אך ככל שהיא מעמיקה בעשיית הסרט היא מגלה שהמפגש עם האיש מאחורי הפורטרטים הוא האתגר האמיתי.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
The Artist's Daughter, Oil on Canvas | |
| משחק |
|
| |
| בימוי |
|
מרגריטה לינטון | |
| תפקידים נוספים - בימוי |
|
| |
| תסריט |
|
מרגריטה לינטון | |
| הפקה |
|
חיים מקלברג, אסתי יעקב מקלברג, תומר מקלברג, יגאל מוגרבי | |
| חברת הפקה |
|
תותים הפקות | |
| גופים תומכים |
|
קרן גשר לקולנוע רב תרבותי, מועצת הפיס לתרבות ולאמנות | |
| הפקה בפועל |
|
תומר מקלברג | |
| תיאום הפקה |
|
תמר אייל | |
| ניהול הפקה |
|
יוסף מימוני | |
| ניהול מחנה |
|
רז ברקאי | |
| ניהול אתרי צילום |
|
יוסף מימוני | |
| צילום |
|
| |
| ע.צילום |
|
מיכאל מירושניק, אמנון באבייב | |
| סטילס |
|
דנה טל-אל | |
| תפקידים נוספים - צילום |
|
| |
| עריכה |
|
נטע דבורקיס, מרגריטה לינטון | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| מוזיקה |
|
נדב הולנדר | |
| מוזיקה - תפקידים נוספים |
|
| |
| עיצוב פסקול |
|
מיכאל אמת | |
| עריכת סאונד |
|
עודד רובינשטיין, ליאור ויצמן | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
אולפני DB | |
| מיקס |
|
מיכאל אמת | |
| תפקידים נוספים - ליהוק |
|
| |
| גריפ |
|
אלי לוי | הקלטת קול: עמית לנה | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
יפעת זקצר | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| תפקידים נוספים - תלבושות |
|
| |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| הפקת פוסט |
|
נטליה רז | |
| עיצוב צבע/גריידינג |
|
יואב רז | |
| ציוד |
|
מובי מובייל | |
| תפקידים נוספים - מאחורי הקלעים |
|
| |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים חו"ל |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פסטיבל דוקאביב 2022 (זוכה פרס סרט הביכורים הטוב ביותר) |
| |
| מאמרים וביקורות |
|
| |