| תקציר |
|
מיכל בת-אדם היא במאית הקולנוע הראשונה והיחידה בישראל שיצרה בעקביות סרטים החל משנות השבעים ועד היום. זהו פורטרט רגשי של קולנוענית שהקדימה את זמנה וספגה בשל כך ביקורות אכזריות. הסרט, מלווה את בת-אדם ... להמשך מיכל בת-אדם היא במאית הקולנוע הראשונה והיחידה בישראל שיצרה בעקביות סרטים החל משנות השבעים ועד היום. זהו פורטרט רגשי של קולנוענית שהקדימה את זמנה וספגה בשל כך ביקורות אכזריות. הסרט, מלווה את בת-אדם בזמן צילומים לסרטה החדש ומתעד באינטימיות את חיי היומיום בצד אהובה הבמאי משה מזרחי. שניהם נאבקים להמשיך לעשות סרטים למרות הגיל המבוגר והפניית העורף של הממסד. 'מקווה שאני בפריים' מעורר שאלות על יצירה והזדקנות, אהבה, זוגיות וחמלה, קולנוע כזיכרון והגבול המטושטש שבין החיים לסרטים.
| |
| משחק |
|
| |
| בימוי |
|
נטעלי בראון | |
| תפקידים נוספים - תסריט |
|
| |
| הפקה |
|
נטעלי בראון | |
| חברת הפקה |
|
N.B - movies | |
| גופים תומכים |
|
הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, קרן מקור לסרטי קולנוע וטלוויזיה, מועצת הפיס לתרבות ולאמנות | |
| צילום |
|
נטעלי בראון | |
| סטילס |
|
יוני המנחם | |
| תפקידים נוספים - צילום |
|
| |
| עריכה |
|
גדעון לצמן | |
| עריכת און ליין |
|
יואב רז | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| מוזיקה |
|
אשר גולדשמידט | |
| מוזיקה - תפקידים נוספים |
|
| |
| עיצוב פסקול |
|
אביב אלדמע | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
אולפני DB | |
| מיקס |
|
אביב אלדמע | |
| עריכת אפקטים |
|
שלומי קסלין | |
| תפקידים נוספים -עיצוב פסקול |
|
| |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
אדרבא | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| הפקת פוסט |
|
מיקי שלום | |
| ציוד |
|
גליקסון רד רנטל | |
| תפקידים נוספים - מאחורי הקלעים |
|
| |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פסטיבל דוקאביב 2017 (זוכה ציון לשבח) |
| |
| מאמרים וביקורות |
|
| |