| תקציר |
|
שנתיים לאחר שדוכא מרד האסירים, ביד קשה, על ידי המפקד רוני לבקוביץ וסוהריו, כלא באר שבע שקט לכאורה, אך מתוך האגפים עולה קולם של האסירים. כהונתו של לבקוביץ' עומדת להסתיים. ההמתנה למחליפו, שלמה טוויזר... להמשך שנתיים לאחר שדוכא מרד האסירים, ביד קשה, על ידי המפקד רוני לבקוביץ וסוהריו, כלא באר שבע שקט לכאורה, אך מתוך האגפים עולה קולם של האסירים. כהונתו של לבקוביץ' עומדת להסתיים. ההמתנה למחליפו, שלמה טוויזר, יוצרת מתח וצפייה בקרב האסירים והסוהרים. טוויזר שגדל בשכונה אלימה בבאר שבע וניהל בתי כלא בעבר, מכיר היטב את קהילת האסירים. הוא מצהיר על שיטת ניהול חדשה ופתוחה יותר – דיאלוג עם כל אסיר. כלא באר שבע קיץ 1993, שישה חודשים בתוך עולם סגור ונסתר. מקום שכל שעה בו היא נצח.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Six Open, Twenty One Closed | |
| בימוי |
|
עמית גורן | |
| תסריט |
|
עמית גורן | |
| תחקיר |
|
סיגל בר-ניר | |
| הפקה |
|
עמית גורן, איתן חריס | |
| גופים תומכים |
|
קרן רבינוביץ' - פרויקט קולנוע, הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה | |
| צילום |
|
איתן חריס | |
| עריכה |
|
טלי הלטר שנקר | |
| עריכת און ליין |
|
עדי בנימינוב | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| מוזיקה |
|
דורון שנקר | |
| מוזיקה - תפקידים נוספים |
|
| |
| עיצוב פסקול |
|
אלכס קלוד | |
| מיקס |
|
אלכס קלוד | |
| הקלטת קול |
|
אמיר בוברמן | |
| תפקידים נוספים - הקלטת קול |
|
| |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
טלי ברלי-גורן | |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים חו"ל |
|
פסטיבל אמסטרדם 1995, הולנד (זוכה פרס ראשון) |
פסטיבל ברלין 1995 |
פסטיבל אינפוט 1995 |
פסטיבל מונטריאול 1995, קנדה |
פסטיבל סן פרנסיסקו 1995, ארצות הברית |
פסטיבל הונג קונג 1995 |
פסטיבל אוגסבורג 1996 |
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פרסי אופיר 1995 (מועמד לפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר) |
פסטיבל הקולנוע ירושלים 1995 (זוכה ציון לשבח) |
| |
| קישורים |
|
הסרט המלא, וימאו IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
| |