| תקציר |
|
שני חוקרי תלמוד מתקוטטים ביניהם על פירורי ההוקרה שהתחום האיזוטרי שלהם מחלק. זה מכוער ואכזרי כמו שרק יריבות אקדמית מסוגלת להיות. אבל קצת יותר. כי שני החוקרים הם גם אב ובנו.
... להמשךשני חוקרי תלמוד מתקוטטים ביניהם על פירורי ההוקרה שהתחום האיזוטרי שלהם מחלק. זה מכוער ואכזרי כמו שרק יריבות אקדמית מסוגלת להיות. אבל קצת יותר. כי שני החוקרים הם גם אב ובנו.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Footnote | |
| משחק |
|
שלמה בראבא, אליעזר שקולניק
|
ליאור אשכנזי, אוריאל שקולניק
|
עליזה רוזן, יהודית
|
עלמה זק, דקלה
|
מיכה לוינסון, גרוסמן
|
יובל שרף, נעה
|
נבו קמחי, פינגרהוט
|
דניאל מרקוביץ', יוש
|
ציפי גל, אישה מסתורית
|
מיכאל כורש, חבר ועדה
|
עידית טפרסון, חברת ועדה
|
שמוליק שילה, חבר ועדה
|
אלברט אילוז, חבר ועדה
|
גד קינר, חבר ועדה
|
ג'קי לוי, מנחה טלוויזיה
|
חנה הכהן, מפיקת פרס ישראל
|
איתי פולישוק, מאבטח
|
נינה טראוב, יונת
|
דריה רוביצ'ק, סלעית
|
דנה גלוזמן, דבורה
|
יונה אליאן, קול של שרת החינוך
|
אריאל פורמן, איש בטלפון
|
נתן דטנר, טוביה החולב
|
ג'וני שועלי, סאונדמן אולפן
|
יעל טל, מפיקת אולפן
|
אילנית דדו, מאפרת אולפן
|
עדנה בליליוס, מלבישת אולפן
|
נטליה פאוסט, רופאה מרדימה
|
ורוניקה ניקול, סטודנטית 1
|
עטר קומבה, סטודנטית 2
|
נלי תגר, מאבטחת פרס ישראל
|
לאה קמחזי, דיילת הסברה פרס ישראל
|
אליסיה אסתרין, פקידת קבלה סקווש
|
| |
| בימוי |
|
יוסף סידר | |
| ע.בימוי |
|
שיר שושני, איתי מנדל, דנה בלנקשטיין, שמרת פרץ יועץ | |
| תפקידים נוספים - בימוי |
|
| |
| תסריט |
|
יוסף סידר | |
| עריכת תסריט |
|
לי גילת | |
| ניהול תסריט |
|
גרייסי בנויש | |
| הפקה |
|
דוד מנדיל, משה אדרי, לאון אדרי, מיכל גריידי | |
| ע.הפקה |
|
יניב קורלנקו, גורי לזר, יניב קליין, אבי שבע | |
| חברת הפקה |
|
מובי פלוס, סרטי יונייטד קינג | |
| גופים תומכים |
|
קרן הקולנוע הישראלי, המיזם לקולנוע ולטלוויזיה בירושלים, קרן אבי חי, מפעל הפיס, הקרן לעידוד הסרט הישראלי - מיסודה של התאחדות ענף הקולנוע בישראל | |
| הפקה בפועל |
|
תמיר כפיר | |
| תיאום הפקה |
|
אלונה ברר, אור-לי בן שושן, אורם הלוי ישי | |
| ניהול הפקה |
|
אסף גורדון, דוד בצר | |
| ניהול מחנה |
|
עומר אבו עמר | |
| ניהול אתרי צילום |
|
תומר רפאל | |
| צילום |
|
ירון שרף | |
| ע.צילום |
|
יובל שחר, דויד רודוי, נתנאל רובינשטיין, חיים אסיאס | |
| סטילס |
|
רן מנדלסון | |
| מייקינג אוף |
|
מיקה אור - מיקוקה הפקות | |
| עריכה |
|
עינת גלזר זרחין | |
| מוזיקה |
|
עמית פוזננסקי | |
| עיצוב פסקול |
|
אלכס קלוד | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
The Mix Room | |
| מיקס |
|
ישראל דוד, גדי רז | |
| עריכת אפקטים |
|
דניאל מאיר | |
| ליהוק |
|
הילה יובל | |
| תאורה |
|
שוקי פז | ע.תאורה: אילן בן אודיז, דרור זמיר, אבי חג'ג', שי ג'גו | |
| גריפ |
|
אייל טיאנו | ע.גריפ: ירון עוז, אביחי רוחקין, אנוש שחף | |
| הקלטת קול |
|
תולי חן | |
| בום |
|
אורן ביין | |
| עיצוב אומנותי |
|
ערד שאואט | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
מור ברק, שמרי גל, גלי רוזנבאום פרט | |
| פרופס/אביזרים |
|
גיל ירון | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| ע.פרופס/אביזרים |
|
נועה מאור | |
| עיצוב תלבושות |
|
לאורה שיים | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
נעמי בר אור, יעל קרדו | |
| איפור |
|
רונית דוגו-ארביב | |
| ע. איפור |
|
ורד מבורך, אודיה אייזנמן | |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| מעבדות |
|
Hungarian Film Laboratories | |
| תפקידים נוספים - מעבדות |
|
| |
| הפקת פוסט |
|
לי שירה, אור-לי בן שושן | |
| עיצוב צבע/גריידינג |
|
יואב רז | |
| ציוד |
|
אמיר פלג | |
| כתוביות תרגום |
|
רות יסעור | |
| הפצה |
|
סרטי יונייטד קינג | |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים חו"ל |
|
פסטיבל קאן 2011 (התחרות הרשמית, זוכה פרס התסריט - יוסף סידר) |
פרסי האוסקר של האקדמיה האמריקאית לקולנוע 2012 (מועמד לאוסקר הסרט הזר) |
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פרסי אופיר 2011 (זוכה 9 פרסים: הסרט; הבמאי - יוסף סידר; התסריט - יוסף סידר; השחקן הראשי - שלמה בראבא; שחקן המשנה - ליאור אשכנזי; הצילום - ירון שרף; העריכה - עינת גלזר זרחין; העיצוב האומנותי - ערד שאואט; עיצוב התלבושות - לאורה שיים; עיצוב הפסקול - אלכס קלוד, ישראל דוד ותולי חן) |
פרסי אופיר 2011 (מועמד ל-3 פרסים נוספים: שחקנית המשנה - עלמה זק; המוזיקה המקורית - עמית פוזננסקי; האיפור - רונית דוגו ארביב) |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
290,000 | |
| תקציב |
|
7,262,397 ש"ח | |
| קישורים |
|
ויקיפדיה IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ראיון עם יוסף סידר על יצירת הסרט מאת יהודה נוריאל, ווינט, 10/10/2011 |
ראיון עם שלמה בראבא על השתתפותו בסרט מאת אביעד פוהורילס, מעריב, 25/01/2012 |
ראיון עם דוד מנדיל על הפקת הסרט מאת אבנר שביט, וואלה, 21/02/2012 |
טור אישי של ערד שאואט על עיצוב הסרט, ידיעות אחרונות, 21/06/2011 |
כתבה על עולם האקדמיה שנתן השראה לסרט מאת רוני אפרת, וואלה, 17/02/2012 |
מפגש עם יוסף סידר וביקורת מאת אורי קליין, הארץ, 03/06/2011 |
ביקורת מאת מאיר שניצר, מעריב, 09/06/2011 |
ביקורת מאת שמוליק דובדבני, ווינט, 03/06/2011 |
ביקורת מאת יאיר רוה, סינמסקופ, 03/06/2011 |
ביקורת מאת מרט פרחומובסקי, וואלה, 03/06/2011 |
ביקורת מאת אורון שמיר, עכבר העיר און ליין, 02/06/2011 |
ביקורת מאת יקיר אלקריב, ידיעות תל אביב, 02/06/2011 |
ניתוח הסרט מאת אורון שמיר, אור סיגולי ועופר ליברגל, סריטה, 05/06/2011 |
| |