| תקציר |
|
סיפורם של קצין הבולשת מיכה שטיין והזמר לשעבר שלום שלום. שטיין הוא קצין בולשת מסור השואף להוכיח את עצמו ואת יכולתו. לחוקר נמרץ הגיע מידע כי שלום עומד מאחורי מקרה השוד האחרון והוא עוצר אותו לחקירה. ש... להמשך סיפורם של קצין הבולשת מיכה שטיין והזמר לשעבר שלום שלום. שטיין הוא קצין בולשת מסור השואף להוכיח את עצמו ואת יכולתו. לחוקר נמרץ הגיע מידע כי שלום עומד מאחורי מקרה השוד האחרון והוא עוצר אותו לחקירה. שלום הוא איש גאה, אופטימי ללא תקנה. עד מהרה מתחוור כי לא מדובר בחקירה ובנחקר רגיל. אישיותו הפרובוקטיבית של הזמר, עולמו, אורח חייו והקשר המיוחד שיש לו עם אשתו, מערערים את שטיין הקשוח. זוהר, אשתו של שלום, היא אשה חזקה הנמצאת על פרשת-דרכים בחייה המשותפים עם בעלה. במהלך החקירה נופל השוטר בשבי קסמיה ומה שנראה כמו תיק קל מסתבך יותר ויותר. לא רק השוטרים מחפשים אחר שלל השוד שנעלם. גם צמד העבריינים רובי ומומי עושים הכל על מנת להחזיר את האוצר לידיהם. מכיוון ששלום עצור הם מפעילים לחץ כבד על זוהר אשתו. במהלך החקירה מגלה שטיין עוד דמות המעורבת בפרשה ובחייו של שלום – סילבי, צלמת-חתונות במקצועה המאוהבת עד כלות בשלום. כמו כולם, גם היא חומדת את שלל השוד. וכך, הבולשת חוקרת ושלום ממשיך להתגרות בחוקרו. מבוי סתום בחקירה, התנגדות עיקשת של החשוד העיקרי, לחצים נפשיים גוברים והולכים על הקצין האמביציוזי – איך תיפתר התסבוכות?
| |
| שם אחר/לועזי |
|
The Investigation Must Go On | |
| מבוסס על |
|
מחזה מאת חיים מרין | |
| משחק |
|
משה איבגי, שלום
|
אקי אבני, מיכה
|
אסנת פישמן, זהר
|
דוד דנינו, אוחנה
|
אסי לוי, סילבי
|
שרון זליקובסקי, עדי
|
איציק ג'ולי, רוני
|
אייל רוזלס, רובי
|
חיים רנן, מומי
|
איצ'ו אביטל, דני
|
יעקב (ינקול) גולדווסר, מפקד התחנה
|
ריימונד אבקסיס, מרים
|
אלון דהן, בלש מתחזה
|
רועי תורג'מן, סיגלית
|
מרק רוזנבאום, אברמוב
|
חיים מרין, סגן מפקד
|
וולטר, בלש
|
ילנה רז, בלשית
|
אייל כהן, פרץ
|
שי פיינברג
|
גיא שגיא
|
יניב קימו קלדרון
|
ארז בן שושן
|
ערן דמרי
|
עמנואל גת
|
סיגל שמעוני
|
ג'נט סבג
|
מומו רז
|
| |
| בימוי |
|
מרק רוזנבאום | |
| ע.בימוי |
|
איתי תמיר, אנה פיינשטיין | |
| תסריט |
|
חיים מרין | |
| עריכת תסריט |
|
מלכה מרין | |
| ניהול תסריט |
|
קרן שטרנפלד | |
| הפקה |
|
מרק רוזנבאום | |
| ע.הפקה |
|
גל קלפוס, אסף מור, יעל יום טוב | |
| חברת הפקה |
|
טרנספקס הפקות סרטים | |
| גופים תומכים |
|
קרן הקולנוע הישראלי, הקרן לעידוד הסרט הישראלי - מיסודה של התאחדות ענף הקולנוע בישראל | |
| הפקה בפועל |
|
אודי ירושלמי | |
| תיאום הפקה |
|
ציפורי בר יוסף | |
| ניהול הפקה |
|
איל סדן, ורדה לזר | |
| ניהול אתרי צילום |
|
עוזי קרין | |
| תפקידים נוספים - הפקה |
|
| |
| צילום |
|
ולנטין בלונוגוב | |
| ע.צילום |
|
אורן ארד, דימיטרי מטוסוב | |
| סטילס |
|
ליאור דנציג | |
| עריכה |
|
ענת לוברסקי | |
| מוזיקה |
|
אפי שושני | |
| עיצוב פסקול |
|
אלכס קלוד | |
| מיקס |
|
פיטר מקסוול | |
| עריכת אפקטים |
|
עופר זיו | |
| תפקידים נוספים -עיצוב פסקול |
|
| |
| ליהוק |
|
אנה פיינשטיין | |
| תאורה |
|
אודי רימר | ע.תאורה: אילן כץ, דניאל רוזנפלד | |
| גריפ |
|
יגאל ארובס | ע.גריפ: גבי הוכמן | |
| הקלטת קול |
|
דוד ליס, איתי אלוהב | |
| בום |
|
אורן רביב, אלון שפירא | |
| תפקידים נוספים - הקלטת קול |
|
| |
| עיצוב אומנותי |
|
אריאל גלזר | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
אבשלום סמולרצ'יק | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
סטודיו יש! | |
| פרופס/אביזרים |
|
מנואל שור | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| עיצוב תלבושות |
|
עמית ברלוביץ' | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
אוולין טרדימן, שירי-לי פרייס | |
| איפור |
|
מירב בושושה הורוביץ | |
| ע. איפור |
|
לימור מרכזי | |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| מעבדות |
|
cfs london | |
| תפקידים נוספים - מעבדות |
|
| |
| יחסי ציבור |
|
רחל ויפעת וילנר - אימפקט | |
| ציוד |
|
מייק ברנט- fts, מובי מובייל | |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פרסי אופיר 2000 (מועמד ל-8 פרסים: הסרט; הבמאי - מרק רוזנבאום; התסריט - חיים מרין; השחקן הראשי - משה איבגי; השחקנית הראשית - אסנת פישמן; שחקן המשנה - אקי אבני; שחקנית המשנה - אסי לוי; העריכה - ענת לוברסקי) |
פסטיבל ירושלים 2000 (זוכה פרס התסריט - חיים מרין) |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
14,000 | |
| תקציב |
|
611,300 דולר | |
| קישורים |
|
IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
| |