| תקציר |
|
לאחר "זיכרון דברים", פרק שני בטרילוגיה האורבנית של עמוס גיתאי שמתרחש בחיפה. הסרט עוקב אחרי קורותיו של בחור, בן לזוג מעורב (אב ערבי ואם יהודיה), המכונה מוש על ידי חבריו, משה על ידי אמו ומו... להמשך לאחר "זיכרון דברים", פרק שני בטרילוגיה האורבנית של עמוס גיתאי שמתרחש בחיפה. הסרט עוקב אחרי קורותיו של בחור, בן לזוג מעורב (אב ערבי ואם יהודיה), המכונה מוש על ידי חבריו, משה על ידי אמו ומוסה על ידי אביו. חיפה מוצגת בסרט כאופציה לנורמליות ישראלית: עיר ים-תיכונית, חילונית, מלאת אנרגיה וחיוניות שהיא גם מודל לדו-קיום בן ישראלים לערבים. כרוניקת יום-יום זאת מצליחה לשקף, עם לא מעט הומור, את אווירת ה"כאוס מאורגן" המאפיינת את ההוויה הישראלית.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Day After Day | |
| משחק |
|
משה איבגי, משה
|
חנה מרון, חנה
|
ג'וליאנו מר חמיס, ג'ול
|
דלית קהן, דידי
|
יוסף אבו ורדה, יוסוף
|
נטלי עטיה, גרישה
|
אן פטי-לגראנג', דוקטור
|
שמואל קלדרון, שמול
|
גסן עבאס, נאדים
|
קרן מור, מימי
|
עירית גדרון, פקידת בנק
|
דוד כהן, דוד
|
אהרון מילארד, איש בשוק
|
יהודה צנעני, חזן
|
שוקרי אמארה, נוטריון
|
דניאל מגן, לקוח בבנק
|
אסיה לרנר, ברמנית
|
לילך גביש, שודדת בבנק
|
גיל טבת, בעלה של הדוקטור
|
מיתר שמש, בנה של הדוקטור
|
ראובן אלימלך, לקוח בבנק
|
קלרה ניומן, לקוח בבנק
|
אסתר מרמלשטיין, לקוח בבנק
|
אירנה דריגלזנר, לקוח בבנק
|
| |
| בימוי |
|
עמוס גיתאי | |
| ע.בימוי |
|
אילן מוסקוביץ', גדי נמט | |
| תסריט |
|
ג'קי קוקיה, עמוס גיתאי | |
| תחקיר |
|
ברק רימון | |
| ניהול תסריט |
|
ניצנה בן-לחסין | |
| הפקה |
|
אייל שיראי, מיכאל תפוח, דוד מנדיל, רוברטו צ'יקוטו, לורן טרושו (צרפת), עמוס גיתאי | |
| ע.הפקה |
|
אסיה לרנר, דניאל ציוויאק, אלעד פיכמן | |
| חברת הפקה |
|
סינמה פקטורי, אגב הפקות | |
| גופים תומכים |
|
קרן הקולנוע הישראלי, הקרן לעידוד הסרט הישראלי - מיסודה של התאחדות ענף הקולנוע בישראל, קרן תרבות חיפה | |
| הפקה בפועל |
|
אילן מוסקוביץ' | |
| ניהול משרד הפקה |
|
לילך גביש | |
| ניהול הפקה |
|
דפנה לשם | |
| ניהול אתרי צילום |
|
גיל טבת, ספרטק חמיס | |
| צילום |
|
רנטו ברטה | |
| ע.צילום |
|
ז'אן פול טוראיל, גבי וייסמן, ארי עמית | |
| סטילס |
|
ג'קי מתתיהו, אייל לנדסמן | |
| עריכה |
|
נילי ריכטר, ראובן קורנפלד | |
| מוזיקה |
|
פיליפ אדל | |
| מוזיקה - תפקידים נוספים |
|
| |
| עיצוב פסקול |
|
ישראל דוד, ג'ון פורסל | |
| עריכת סאונד |
|
שרון שמה, רונן סבו | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
Magmasters | |
| מיקס |
|
טוני אנסקומב | |
| תאורה |
|
פיליפ קאדו | ע.תאורה: ליאור פרי | |
| גריפ |
|
מיכה בן שמחון | הקלטת קול: מישל קרט | |
| בום |
|
אורן רביב | |
| עיצוב אומנותי |
|
טיירי פרנסואה | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
מיגל מרקין, כרמית מינקין | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
אורית חן צדוק | |
| פרופס/אביזרים |
|
דניאל מגן | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| עיצוב תלבושות |
|
חפי בוהם | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
ענת סלע | |
| תפקידים נוספים - תלבושות |
|
| |
| איפור |
|
מיכל עשת | |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| מעבדות |
|
אוגוסטוס - רומא, אקלייר פריז | |
| תפקידים נוספים - מעבדות |
|
| |
| הפקת פוסט |
|
בתיה זיסו | |
| יחסי ציבור |
|
לילך סוקולוב | |
| ציוד |
|
סינקאם, מובי מובייל | |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים חו"ל |
|
פסטיבל שלוש היבשות בנאנט 1998 (מועמד לפרס הסרט וזוכה פרס השחקן - משה איבגי) |
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פסטיבל ירושלים 1998 (זוכה פרס וולג'ין לסרט ופרס התסריט - עמוס גיתאי) |
פרסי אופיר 1998 (מועמד ל-6 פרסים: הסרט; הבימוי - עמוס גיתאי; התסריט - עמוס גיתאי; השחקן הראשי - משה איבגי; שחקן המשנה - ג'וליאנו מר; שחקנית המשנה - דלית קהן) |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
620 | |
| קישורים |
|
IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
| |